luni, 23 aprilie 2012

Sa fii om

Am cititi o carte frumoasa, si in introducerea ei erau cateva randuri citate din Christian D. Larson, mi-au placut si vi le redau aici. Este vorba de ce imi doresc, ca om, aici, pe minunatul pamant:
"sa fiu atat de puternic incat nimic sa nu-mi tulbure starea spiritului,
sa spun despre sanatate, fericire, prosperitate, oricarei persoane care o intalnesc in viata mea,
sa-mi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva extraordinar in ei,
sa vad numai partea pozitiva a lucrurilor si optimismul sa fie starea mea naturala,
sa gandesc numai de bine, sa muncesc numai pentru bine si sa am cele mai bune asteptari,
sa fiu la fel de entuziast pentru succesul altora cat sunt si pentru al meu,
sa uit greselile trecutului si sa grabesc mari realizari pentru viitor,
sa port zambetul pe fata mereu si sa-l daruiesc oricarei creaturi vii din drumul meu,
sa cheltuiesc atat de mult timp cu propria dezvoltare, incat sa nu-mi ramana timp pentru a critica pe ceilalti,
sa fiu mai presus de ingrijorare, sa fiu preanobil pentru a ma mania, prea puternic pentru a-mi fi frica de ceva si prea fericit pentru a putea permite prezenta oricarei probleme in prejma mea,
sa simt cat de mare sunt si sa spun asta lumii nu prin vorbe, ci prin realizari
sa traiesc cu credinta ca intreaga lume e de partea mea atata timp cat este atat de adevarat cata maretie exista in mine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu