luni, 3 decembrie 2012

Sapunurile de care m-am indragostit

sau De ce m-am apucat eu sa fac sapun?

"Am folosit ani de zile aceeasi marca de sampon antimatreata binecunoscuta datorita multor reclame in care este prezentat la televizor.  Eu am un par normal, nepretentios pe care il spal o data pe saptamana. Nu am avut nici matreata, nici manifestari neplacute nimic care sa prevada vreo modificare in obiceiurile mele privind igiena parului. Poate doar multe recipiente aruncate si mai putin bani in buzunar...pentru ca nu este chiar un sampon ieftin.
Am folost ani de zile asa zise "sapunuri" din comert, deodorante, cosmetice, substante de curatat si un intreg arsenal de substante mai mult sau mai putin naturale....dar......

Cautand informatii despre parazitii intestinali am descoperit cartea "Vindecarea tuturor formelor de cancer" scrisa de Hulda Regehr Clark. In aceasta carte se insita asupra faptului ca toate produsele pe care le ingeram sau le folosim in igiena sunt contaminate cu substante periculoase cum ar fi: benzen, aluminiu, plumb, mercur, titan, alcool izopropilic, crom, coloranti si conservanti sintetici, etc....substante responsabile de multe neajunsuri: cancer, SIDA, paraziti, etc. Hulda Clark recomanda persoanelor cu probleme de sanatate renuntarea la orice forma de contaminare cu aceste substante nocive. De asemenea autoarea insista sa fim atenti asupra produselor asa zis "naturale" care au impanzit piata si care contin substante nedeclarate pe etichete ( producatorii folosesc cantitati sub nivelele pe care trebuie sa le indice ). Partea a doua a cartii este plina de retete si alternative sanatoase care ne pot ajuta sa evadam din acest sistem bine programat de cei care ne privesc doar ca niste consumatori, fara sa dea importanta sanatatii.

Incepand de la sapun, pasta de dinti, detergent, produse cosmetice, produse pentru curatenie sau mancaruri, toate pot fi facute acasa, cu putin efort si cu costuri minime.
Multumesc Lui Dumnezeu, am o sanatate buna, asa ca nimic nu m-ar fi determinat sa fiu atenta la aceste aspecte."

continuarea pe http://www.proarmonia.blogspot.ro
Multumim, Liza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu