duminică, 1 mai 2016

Azi e sarbatoare! Sarbatoarea Invierii!


O mare sarbatoare, cea mai mare sarbatoare crestina, o simti in toti porii: Invierea Domnului Iisus.
In fiecare an ma intreb cum sa imi exprim recunostinta si bucuria, in mod special de Pasti.
Recunostinta infinita oceanului de lumina si iubire care ne inunda neincetat!
Azi e asa o sarbatoare plina de durere si de bucurie...
Nu decupez miei, sunt vegetariana. Legatura dintre Invierea Domnului Iisus si sacrificarea frumosilor miei imi scapa anual.
Iepurasii de pasti nu ajung in casa mea. In aceasta zi sarbatoresc Invierea Domnului Iisus, cu iubire, cu rugaciune, cu flori si cu lacrimi de bucurie, fara iepurasi!
Merg rar la biserica, desi o respect si o apreciez ca si institutie, asezamant, loc de cult dar sunt mama si timpul il dedic ingrijirii si cresterii copiilor si muncii de zi cu zi. Cine ajunge la biserica asa des cum o cer canoanele? Am biserica din sufletul meu, din templul fiintei mele. Acolo merg mereu si spun rugaciuni si acolo se naste bucuria zi de zi. Dar azi am mers la biserica de cartier, sa ma bucur cu toti cei veniti de aceasta mare sarbatoare! In grup bucuria e mai mare, se amplifica, creste exponential!

Bucura-te de viata, in fiecare clipa, e atat de simplu sa pleci, si nu stii cand va fi, asa ca bucura-te intens!
Lasa grijile deoparte, priveste detasat viata, vei simti gustul fericirii in armonie cu tine insuti si cu tot ceea ce te inconjoara!
Primeste iubirea in interiorul tau! E atata lumina azi, in sarbatoarea Invierii!
Lasa jos tot ce nu iti apartine si ridica fiinta ta spre inalt! 
Renaste azi, invie azi impreuna cu Domnul Iisus!
Hristos este viu in eternitate! Hristos e viu in fiecare om! Hristos e viu dincolo de credinte, religii!
Hristos a inviat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu