joi, 8 septembrie 2011

Relaxare de mamici

Ei, mami draga, cum te relaxezi tu?
Cateva intrebari de 100 de puncte:
* cate ore dormi neintrerupt pe noapte?
* cate minute practici sport pe zi?
* cand ai fost la un spectacol?
* cand ti s-a facut ultima data un masaj?
Da, stiu, sunt intrebari "periculoase" :)
Am cateva propuneri pentru voi, care sa va faca sa va lingeti pe buze...




MASAJUL (suedez, yumeiho, tailandez, reflexoterapie...)








INOTUL sau miscarea in lac, rau, bazin











PLIMBAREA IN AER LIBER





O CINA IN DOI

3 comentarii:

  1. M-ai prins pe picior de motivare maxima: tocmai vin de la un curs de yoga, dupa un weekend petrecut exclusiv in doi, acum imi permit sa ma rasfat la cafenea si sa scriu iar cand merg acasa copiii vor dormi si voi avea ragaz si liniste sa meditez un sfert de ora.

    De obicei le fac decomprimate pe parcurs de o luna. Saptamana asta cu mama in vizita a fost "saptamana autocadourilor".

    Sotzul meu ma suna imediat dupa ce ni s-a nascut fetita si ma intreba daca m-am intalnit azi cu mine la un ceai, fie si pentru 5 minute! Aveam nevoie ca de aer de intrebarea lui, mai putin de ceai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine! Iau o gura de relaxare din mesajul tau, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum sunt iar in priza, functionez ca un ceas elvetian...pana la urmatoarea tura de relaxare (de la yoga am facut febra musculara ;O)

    Multe salutari, Ralcua

    RăspundețiȘtergere