marți, 29 noiembrie 2011

Psihoanalgezia - anestezia fara anestezic chimic, dr. Angel Escudero

Dr. Angel Escudero are clinica in Valencia, Spania. El este fondatorul scolii de noesiterapie (vindecarea prin gandire). Incepand din anul , Angel Escudero face operatii chirurgicale fara anestezie chimica. Din 1975 Angel Escudero tine cursuri, transmitand mai departe descoperirile lui. Academia regala spaniola l-a trecut in "Dictionarul biografic al istoriei Spaniei si al imperiului ei".
Angel Escudero ne invata ca anestezi are loc in urma comenzii verbale: "ORGANUL (se numeste organul) ESTE ANESTEZIAT".
Avantajele psihoanalgeziei:
  • permite pacientilor sa fie constienti si liberi pe masa de operatie
  • permite pacientilor ca imediat dupa operatia cu psihoanalgezie sa fie sa mearga direct acasa si sa isi continue viata cat se poate de normal
  • cresc rezultatele benefice ale interventiilor chirurgicale 
  • creste calitatea vietii pacientului
  • poti depasi perioade dureroase cauzate de diverse boli fara suferinta fizica
Anestezia prin gandire se realizeaza in cativa pasi:
1. relaxarea indusa prin comanda verbala: GURA MEA SE UMPLE DE SALIVA FLUIDA (saliva este produsa de sistemul parasimpatic ca un act reflex). Dupa ce percepeti clar saliva in gura, va veti simti mai linistiti si mai relaxati. Saliva fluida din gura demonstreaza functionarea organismului cu predominanta nervului vag, care ne protejeaza de excesul de adrenalina. Nervul vag, cel care echilibreaza si modereaza, este opusul sistemului nervos simpatic, care este acceleratorul, risipitorul de energie. 

2. anestezia psihologica prin comanda verbala: .... ESTE ANESTEZIAT PANA IN MOMENTUL VINDECARII (de exemplu: bratul meu drept este anesteziat, dintele X este anesteziat, pieptul meu este anesteziat).

3. FIECARE GAND ESTE RECEPTIONAT DE CREIER, CA UN ORDIN CE TREBUIE EXECUTAT, CA UN PROGRAM CE ADUCE REALITATEA IN VIATA VOASTRA prin orice mijloace. Ganditi pozitiv, ganditi afirmativ, vorbiti de bine.

4. acum, cand organismul vostru executa functiile intr-un mod mai echilibrat si mai armonios, iar creierul coordoneaza totul mai bine, ganditi-va: SANGELE CURGE CU USURINTA PRIN TOT CORPUL SI FIECARE ORGAN , TESUT SAU CELULA PRIMESTE HRANA NECESARA UNEI FUNCTIONARI ARMONIOASE, IAR SANATATEA MEA ESTE DIN CE IN CE MAI BUNA. SIMT CUM TOT CORPUL MEU PRIMESTE ENERGIE SI SE UMPLE DE O STARE DE BINE!

Mentineti GURA UMEDA pe parcursul intregii zile, tot timpul. Exceptia este momentul trezirii, dimineata, cand gura poate fi uscata.
HIDRATATI CORPUL, dati-i apa sa bea, apa simpla. Cand vorbim de hidratarea cu apa nu ne referim la ceai / supa / lichide diverse ci pur si simplu apa.
Nu luati decizii importante de viata / cariera, atunci cand aveti gura uscata. Asteptati cateva momente pana cand aveti gura umeda, astfel veti folosi mai bine capacitatile intelectuale. Rezolvati problemele care apar in viata atunci cand sunteti linistiti, cand starea interioara este buna, cand gura este umeda.

8 comentarii:

  1. am incercat dar nu mi-a iesit! partea mea de corp nu era anesteziata! am facut ceva gresit sau sunt alti pasi care trebuie facuti inainte de cei de sus?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru a te anestezia, sunt necesare doar doua conditii: 1. sa fii relaxat (verificat prin saliva din gura) si sa ai incredere in anestezie si 2. sa dai comanda verbala
    Poate daca ne dai detalii te putem ajuta. Cert este ca orice gand negativ, de negare sau neincredere, anuleaza anestezia si creeaza ceea ce acel gand a emis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am incercat si nu am reusit desi eu aproape tot timpul am multa saliva in gura .As avea nevoie pt sedinte la dentist pt ca nu suport anestezia ,mi s-a facut foarte rau dupa ce mi-a administrat-o si toata speranta mea e in aceasta tehnica dar cum sa fac realmente sa functioneze.E chiar la indemana noastra a tuturor?
    Va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Puteti sa imi scrieti pe email pentru a discuta personal.
    mamaineravarsatorului@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Totusi cum am putea sa luam legatura cu dv pt ca se pare ca ,pana acum ,email nu este o solutie.
    Mai exista vreo alta varianta sau mai bine renuntam sa va mai deranjam

    RăspundețiȘtergere
  6. Am raspuns pe e-mail la mesajele primite, va rog sa imi scrieti din nou cei care nu ati primit raspuns, poate s-a intamplat ceva cu reteaua de internet si nu a ajuns mesajul.
    Ca si completare, as vrea sa va precizez ca anestezia prin gandire, psihoanalgezia, este diferita ca si senzatie de anestezia chimica. In anestezia chimica pierzi complet senzatia - perceperea organului anesteziat. In psihoanalgezie "ramai intreg", ramai constient de intregul tau corp fizic, atata ca nu doare atunci cand ai nevoie de o interventie, cand vrei sa alungi o durere.
    Cu anestezie sau fara, problema de sanatate are nevoie sa fie tratata, sanatatea - starea de bine are nevoie sa fie ingrijita.
    O zi frumoasa,

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Ziua !

    Ma numesc Iosub Cornel si am citit blogul d-voastra cu psihoanalgezia.Ma puteti ajuta si pe mine sa obtin aceasta analgezie miraculoasa.Spre exemplu am fost la o operatie de chist sebaceu,si in ultimul moment am renuntat la operatie de teama anestezieri mai mult decat a operatiei in sine.Mi-a fost frica sa nu fiu alergic la substanta anestezica.Nu inteleg clar,dar stiu ca ceva din mine mi-a spus clar in ultimul moment sa renunt,nu imi dau seama la ce,la operatie,la anestezic,desi eram hotarat.Poate nu am avut incredere in doctor.Cert este ca doctorul si asistenta s-au mirat vazand ca renunt in ultimul moment.Lipsea acea atmosfera de incredere intre un doctor si un pacient,ma simteam mai mult un cobai decat un om.

    Cu respect !

    Cornel Iosub

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, Iosub Cornel!
    Te ajut cu placere. Te rog scrie-mi pe email: mamaineravarsatorului@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere