marți, 27 august 2013

Educatia acasa - Homeschooling video




4 comentarii:

  1. buna
    te rog din suflet daca poti sa mi raspunzi si mie la o intrebare.
    noi avem de ceva timp in cap ideea de a l scoli acasa pe copilutul nostru.
    recent cineva ne a bagat "un fitil" respectiv ca in romania nu exista aceasta posibilitate, iar intrucat invatamantul e obligatoriu pana la nush ce varsta, nu se poate face Homeschooling.
    stiu ca tu promovezi aceasta metoda de mai mult timp si probabil ai si informatiile ce tin de legislatie sau de aolicarea ei.
    daca ai putea sa ne dai cateva indicii pentru linistirea noastra, ti am fi foarte recunoscatori.
    multumim anticipat.
    alina&radu

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Alina,
    Te rog sa imi scrii pe email: mamaineravarsatorului@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici sunt articolele publicate pe aceasta tema: http://mama-in-era-varsatorului.blogspot.ro/search/label/Homeschooling

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuza ma ca n am citit inainte de a intreba toate materiale. am acum un raspuns. multumesc.

      Ștergere