duminică, 5 februarie 2012

Mamaliguta 2012

Cea mai buna si mai scmechera mamaliguta pe care am gustat-o vreodata! Smechera pentru ca are inca doua seminte adaugate in malaiul de porumb si buna pentru ca gustul amaranthului si al meiului combinat cu cel al porumbului este delicios. Dupa ce am incercat-o am renuntat la clasica mamaliguta. Acum o fac si o maninc cu tofu, cu tocanite usoare de legume sau pur si simplu simpla cu putin ulei presat la rece. Gustul este deosebit si poate face fata cu brio ca garnitura pentru orice mancare.
Porumbul a ajuns in Romania doar in sec. XVII.
Se manca mamaliguta de mei inainte pe la noi.
Porumbul a castigat teren si meiul a ramas putin in penumbra.
De curand in Romania a venit din America amaranthul.

 Se fierb in apa cu putina sare:
  1. doua parti faina de porumb
  2. o parte amaranth
  3. o parte mei
Dupa ce este fiarta mamaliguta, se pune in farfurii si peste se toarna cateva picaturi de ulei de floarea soarelui presat la rece si cateva picaturi de ulei de masline. Este tare gustoasa si cu germeni proaspeti!
Amaranthul si meiul se pot procura de la magazinele naturiste.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu